Zaczynamy od zalogowania się do panelu VestaCP (dane znajdziemy w mailu aktywacyjnym usługi). Następnie przechodzimy do zakładki web i klikamy myszką na zielony plus:

Zostaniemy przeniesieni do nowego formularza, w którym musimy wpisać nazwę domeny. Reszta pół może zostać domyślna. Jeżeli nasza domena zarządzana jest przez zewnętrzny serwer DNS (np. cloudflare) odznaczamy „Wsparcie dla DNS”. To samo dotyczy „Wsparcie dla poczty email”. Adres IP zostawiamy domyślny, jest to adres IP serwera, jeżeli mamy przypisanych więcej adres IP do serwera możemy tutaj go wybrać.

Na koniec naciskamy zapisz, zostaniemy poinformowani czy wszystko poszło zgodnie z planem. Jeżeli zmienialiśmy dane DNS, będziemy musieli odczekać kilka godzin, zanim strona zacznie działać. Po przejściu pod adres strony powinniśmy widzieć domyślną stronę VestaCP dla domeny:
